Inviso er eiendomsbransjens «one stop shop» – det blir det butikk av

Gjennom hele 2017 har Inviso opplevd sterk vekst og leverer nye rekorder nesten hver måned. Etter 14 år i drift har selskapets oppgaver blitt så omfattende at de kan krone seg med den smekre tittelen «one stop-shop» for eiendomsmeglere.

Inviso leverer hele verdikjeden av tjenester fra foto, video, droneopptak, interiørveiledning til digital markedsføring og boligprospekt på mobilen.

– Vi ser en trend at de meglere som selger flest boliger, er også de som benytter seg av hele bredden av vårt tjenestespekter, forteller administrerende direktør Thomas Wikberg.

De har i dag 120 fotografer, 40 regissører og 60 sertifiserte droneoperatører med på laget, fordelt på fire regionskontor.

– Boligpresentasjonen har forandret seg stort de siste årene. Det har tidligere vært statisk presentasjon til mer visuelle virkemidler som skal formidle en helhetlig historie med vekt på å fremheve boligens unike salgspoeng, forklarer leder for salg og marked Trine Haagensen.

– Vi tilbyr produkter som skaper en unik opplevelse for boligkjøpere gjennom fokus på innhold, følelser og en visuell atmosfære.

Må tørre å utfordre

Med denne økende aktiviteten og kunder som er oppdaterte på teknologi, trenger Inviso ytterligere en person som kan hjelpe kundene i å få mest mulig ut av boligsalgene med nye digitale verktøy.

– Vi trenger en nøkkelperson som kan bli med i den videre veksten til Inviso ved å holde i strategiske kunderelasjoner. Inviso er på utkikk etter en person med overblikk og kunnskap om strategisk helhet. Samtidig må denne personen kunne arbeide med digitale løsninger og kunne sette seg inn meglerens viktigste forretningsprosesser.

Wikberg sier han ønsker seg en person som er god til å bygge relasjoner med både kunder og kolleger.

– Inviso ønsker å tilføre kundene sine økt kapasitet i en hektisk hverdag. Da må du som person  tørre å utfordre kunden til å tenke helhetlig og se verdien av løsningen. Du må ha tro på bredden i våre tjenester og kunne forklare hvorfor disse er lønnsomme å ta i bruk for våre kunder.

En Key Account Manager hos Inviso er en proaktiv person som kan ivareta, videreutvikle, utfordre og styrke samarbeidet med de største eiendomsmeglerkjedene. Med en styrking av KAM-funksjonen vil man kunne bygge ut relasjonene med disse kundene.

Har børste, trenger KAM

En KAM vil få muligheten til å jobbe med ledende norske meglerkjeder og sørge for at disse opplever en mer effektiv hverdag. Det er ingen floker som skal gres ut, men du skal være en kundeutfordrer som kan gi kunden nye perspektiver og lærer dem noe nytt gjennom å forstå deres historie.

– Derfor trenger vi en person som er god til å gå inn i organisasjoner, bygge forbindelser og som sammen med kunden leverer resultater. Arbeidsoppgavene vil bestå av kundeoppfølging, gjennomføring av prosjekter, støtte Inviso sine regionslederne i deres dialog med meglerkjedene, produktutvikling og mye mer, avslutter Wikberg.

Relevant utdannelse og en god porsjon erfaring er en fordel.

Inviso holder til i Kongens gate i Oslo. Her er det mye kunnskap og kompetanse i ett og samme bygg, der man deler lunsjbord med teknologi-drevne selskaper som vY Communications, Nordic Impact og Skalar, alle eid eller deleid av EXP Group.

Inviso: Strategisk relasjonsbygger
Vil du være med og bidra til Inviso sin vekst?

Les mer om stillingen som key account manager her.

Innkommende søknader blir forløpende behandlet frem til 1. november.

Kontakt: Adm. Dir. Thomas Wikberg

Email: tw@inviso.no 

Tlf: 90 77 28 11

Henrik Ørehagen