Føler du at du har mer å bidra med? Plapre søker rådgiver

Jobber du i et selskap der du føler at du ikke får nok ansvar eller at potensialet ditt blir oversett? Om du i tillegg ikke er redd for å enkelte ganger være litt på kundejakt, bør du søke på stillingen som rådgiver i content marketing-byrået Plapre!

Men først litt bakgrunn.

Plapre startet opp i 2012 som et rent innholdsbyrå. Senere ble det fusjonert med reklamebyrået Plastikk. Dette har resultert i et fullservice-byrå som forener innsikt, innhold og kreativitet til helhetlige konsepter i alle kanaler. Med dyktige fagpersoner og bred kompetanse sikrer de kundene noe av den beste merkevarebyggingen i Norge.

Plapre er en del av RED-gruppen, som er landets største norskeide medie- og kommunikasjonsmiljø. Sammen med de seks andre selskapene har de et unikt og markedsledende miljø i Pilestredet 27, sentralt i Oslo.

Du bør ha taleapparatet i behold

Daglig leder i Plapre, Jørgen Sørlie, forteller han ønsker en person som trives i rådgivningsrollen, men som også kan ta på seg kremmerhatten og synes det er gøy å hente inn ny butikk.

– Jeg elsker folk som får det til, og om du i tillegg er god på å overbevise andre er det gull verdt.

I RED-gruppen er det flytende grenser og en rådgiver vil få muligheten til å operere som en slags «husrådgiver». Du vil kunne jobbe med koordinering og rådgivning på tvers av fagmiljøene. RED er i stor vekst, og du kan være med på utnytte dette kjempepotensialet.

– Om du sitter et sted der du føler at du ikke får ut potensialet og ønsker en utfordring er Plapre stedet for deg. Plapre trenger en person som ikke følger strømmen og som tør å gå hele veien og sier som hva man mener. Vi har mange spesialistselskaper som jobber godt sammen, og du vil bli møtt av et miljø som er i dytten.

– Kort fortalt er det mange muligheter. Å jobbe her er større enn bare Plapre, oppsummerer han.

Plapre jobber i dag med kunder som TV3, NAF, Finn og Lendo.

Gir beng i utdanning

– Hva er ønskede kvalifikasjoner til en potensiell rådgiver?

– Utdanning behøver ikke bety noe, smeller det fra Sørlie.

– Vi ønsker en person som klarer å levere og som muligens har hatt tilsvarende ansvar andre steder. Denne jobben handler om du får det til eller ikke, så derfor er utdanning ikke relevant. Erfaring veier tyngst, forklarer han.

RED kan skilte med titler som årets mediebyrå og årets byråprofil. Dette er en ung og fremadstormende gjeng som jobber tett og har positive tall.

Les mer om Plapre her.

Ta kontakt

For spørsmål vedrørende stillingen kan du ta kontakt med Jørgen Sørlie, tlf 95 08 00 44.

Søknad med CV mottas gjerne på e-post: jorgen@plapre.no

Søknadsfrist: Snarest

Henrik Ørehagen