Har du lyst til å markedsføre internasjonale merkevarer?

Bonaventura Scandza søker nå et nytt klokt hode til markedsføringsavdelingen. Her får du muligheten til å jobbe med spennende merkevarer som Simple og Barebells. 

Én av dem som har følt spenningen av å jobbe i Bonaventura Scandza er tromsøværingen Rune Isaksen. Det er bare i overkant av ett år siden Isaksen selv var ny. Derfor trengs det ingen betenkningstid for å forklare hvordan det var å tre inn i selskapet.

– Om du starter her kan du forvente full fart, adrenalin og mye som skjer hele tiden. Bransjen har et høyt innovasjonstrykk, og det gjør at du må følge med på det som rører seg i markedet, sier Isaksen, som er Principal Commercial Manager for merkevarene Berit ™, Vitamin Well, Sør og NOCCO.

Rune Isaksen er ansvarlig for blant annet Berit ™ og NOCCO.

Gjennom en årrekke har Bonaventura Scandza vært distributør av merkevarer innen dagligvare, apotek og faghandel. Distributøren fungerer som et mellomledd til både nasjonale og internasjonale merkevarer i Norge. Derfor er det essensielt med dyktige markedsførere som forstår det norske markedet.

De søker en Assistant Principal Manager med god tallforståelse og som har kontroll på markedsanalyse. I denne rollen vil du assistere Commercial Marketing Manager med månedsrapportering, analyse, presentasjoner og fremføring av disse til salgsmøter.

Interessert? Send din søknad og CV til [email protected].

Mye ansvar

Den nyansatte vil jobbe med det Isaksen beskriver som svære og kule merkevarer. Det å være ansvarlig for resultatet til kjente merkevarer i Norge kan være skremmende, men det er desto gøyere å se arbeidet ditt komme til liv, og oppleve hvilken påvirkning man kan ha. Men plutselig får du se hvordan arbeidet ditt kan påvirke en bransje som alltid er i bevegelse.

– Jeg tror at viktige personlige egenskaper i denne stillingen er stor gjennomføringskraft, håndtere høyt tempo og mange baller i luften. I Bonaventura opplever jeg at man får mye tillit og ansvar helt fra starten av og det er unikt, samt noe jeg er svært glad for å ha fått muligheten til.

Det er en fordel om du har en utdannelse innen markedsføring eller lengre erfaring innenfor feltet, siden du vil jobbe med de ulike kundene angående logistikk og kampanjer. Du vil være ansvarlig for egne merkevarer – så det krever at du har en forståelse om hvorfor produkter har god eller dårlig inntjening og hvilke tiltak som må til for å kunne bedre inntjeningen.

– Det er så morsomt å jobbe her fordi man blir kastet rett ut i det!, sier Isaksen.

Utvikling

For å passe inn i Bonaventura Scandza må du være sulten på å lære, i tillegg til selv være nysgjerrig på trender og endringer i markedet. Det er likevel rom for å prøve nye ting og feile – så lenge du lærer av det.

Du vil ha jevnlig kontakt med alt fra økonomi til salg, og vil jobbe med et stort spekter av fagområder på daglig basis. Den store bredden i erfaringen og kompetansen er det som gjør Bonaventura Scandza unik, både for kundene og medarbeiderne.

Bonaventura Scandza er ansvarlig for mange fantastiske merkevarer.

– Du har alltid noen å lære av siden det er et stort spenn i erfaring og alder. Det er noen som har lang erfaring i bransjen, men det er også flere yngre som kommer rett fra skolebenken, eller noen som har en annen type erfaring som kan gi et annet perspektiv. Det gir en fin dynamikk på arbeidsplassen. Her har man alltid enorm kompetanse rundt seg og alltid noen å spørre, forteller Isaksen.

Om du liker tanken på en variert arbeidshverdag i et miljø med høy faglig kompetanse der du vil få jobbe med internasjonale merkevarer, ja da er Bonaventura Scandza plassen for deg.

– Her får man både faglig og personlig utvikling på ett og samme sted, så dette er en kjempeflott plass å jobbe, avslutter Isaksen.

Og vi har alt dekket på bordet til deg, så det er bare å send søknad og CV til [email protected] i dag!