– Vi skaper magi i prøverommene hver dag!

Change har satt seg som mål å bli alle norske kvinners førstevalg når det gjelder undertøy. Nå ser de etter en ny markedskoordinator til sine kontorer i Drammen. 

– Vi leter etter en markedskoordinator som brenner etter å gjøre en god jobb for å spre budskapet til Change, forteller daglig leder Beate Higley.

Selv har Higley jobbet med dameundertøy i over 30 år. På spørsmålet om hva som skiller Change fra konkurrentene, er hun ikke i tvil.

– Change er alternativet som kombinerer faghandel, utdannet personale, størst utvalg av størrelser, personlig service og «value for the money». Hos oss kan alle jenter og kvinner få en bh og undertøy som er skreddersydd. Dette ønsker vi at alle norske kvinner skal få vite! sier Higley.

Stor spennvidde

Hva som skal til for at stadig flere norske kvinner får øynene opp for Changes unike merkevare? Det er her markedskoordinatoren kommer inn.

– Ikke alle har prøvd oss enda, og det blir den viktigste oppgaven til markedskoordinator. Å få inn gamle og nye kunder i butikkene våre, sier Higley.

Higley forteller at spennvidden i arbeidsoppgavene er stor.

– Markedskoordinatoren skal blant annet skrive fengende tekster til nettbutikken og sørge for gode oversettelser. Ikke minst har markedskoordinatoren ansvar for lansering av helt nye konsepter som f.eks. Sisterhood By Change (en holdningskampanje som hyller den naturlige kvinnekroppen red.anm), forteller Hingley.

Nok av utfordringer

Som markedskoordinator i Change får du med andre ord nok av utfordringer. Da gjelder det å være selvdreven, forteller Higley.

— Nåværende markedskoordinator hadde for eksempel bare jobbet her ett år da Change ble hovedsponsoren til Top Model Skandinavia. Hun reiste til Portugal og fikk ansvaret for å koordinere hele prosjektet fra a til å.

Lansering av kampanjer, reise til Portugal, bransjetreff og invitasjon til ELLEs sommerfest. Kan det bli bedre? Neppe. Å jobbe som markedskoordinator i Change er altoppslukende.

— Tida er din beste venn og verste fiende. Det meste handler om deadline. Annonser man skal levere, oversettelser, kundemails, plakatmateriale som skal godkjennes før det skal til trykk. Det er jo heller ikke sånn at kundene slutter å handle klokken fem på ettermiddagen. Det har jo hendt at kunder kontakter oss en lørdagskveld på grunn av problemer i nettbutikken. Da gjelder det å være på! Sier Higley.

Internasjonalt

Higley tror at Changes nye medarbeider tilfører kompetanse og har erfaring fra digital markedsføring. Søkeren må fylle rollen som tekstforfatter og oversetter på en utmerket måte. Higley understreker at markedskoordinatoren må beherske engelsk flytende, både skriftlig og muntlig.

– Vi har en etablert markedsavdeling i Danmark, med leder, koordinator, grafikere, kommunikasjonsansvarlige, Visual Merchandiser med mer. Videre har vi avdelingen for E-commerce i Polen. Totalt sett blir vår nye ansatt en svært viktig nøkkelspiller mellom disse ressursene og det norske markedet, sier hun.

Er du Changes nye markedskoordinator? Trykk «Søk nå» og legg ved  søknadsbrev og CV!