Vil du være med på reisen til store merkevarer i det norske markedet?

Du kan være med på bestemme hva nordmenn putter i handlevogna! Din teft for hva som blir populært – før mannen i gata vet det selv – trengs hos Bonaventura Scandza. Distributøren skal nå utvide teamet!

Bonaventura Scandza har et unik konsept der de er den eneste distributøren i Norge som har oppsett i dagligvare, apotek og faghandel! I sin brede portefølje har de alt fra vaskemiddel-produsenten Vanish til skjønnhetspleie-merket Nuxe.

– I Bonaventura Scandza har man alt på sin side om man bare tar i et tak. Det er jevnlig spennende prosjekter, kule kunder, lanseringer, mye frihet og stor takhøyde. Det viktigste er at man er nysgjerrig og har indre drivkraft til å få til noe! Sier Julie Bie som er Principal Commercial Manager i Bonaventura Scandza.

Bonaventura Scandza har mange spennende merkevarer. Foto: Andrea Hustad.

De søker nå markedsførere i rollen som Assistant Principal Commercial Manager, der du vil jobbe på tvers av ulike merkevarer og kategorier på huset. En ting er sikkert: Om du leter etter en jobb der du alltid føler du lærer noe nytt, da er Bonaventura Scandza den rette plassen for deg.

– Man må være sulten på å lære noe nytt når man starter i rollen som Assistant Principal Commercial Manager. Fra du starter vil du fort møte på utfordringer du kanskje aldri har gjort før. Jobben tilbyr fantastiske utviklingsmuligheter i et fremoverlent selskap, sier Bie.

Høres dette ut som jobben for deg? Send søknad og CV til [email protected].

Internasjonale merkevarer

Selv er Julie ansvarlig for merkevarene Piz Buin, Neutrogena, Barebells, Vitamin Well og NOCCO.

– Vi jobber med internasjonale selskaper, som vi kaller prinsipaler, der vi får muligheten til å lansere og drifte store merkevarer i det norske markedet. Det jeg liker godt er at vi kan lansere nesten hva vi vil, gjerne før mange andre selskaper, fordi vi har prinsipaler som er tett på globale trender.

Bie opplever Bonaventura Scandza som en arbeidsplass som gir deg mulighet til å prøve ut nye ideer. Foto: Andrea Hustad.

Bonaventura Scandza sine ansatte er dermed essensielle for at salg, porteføljer og lanseringer går så sømløst som mulig i det norske markedet. Derfor trenger de nå nye teammedlemmer!

– Vi i Bonaventura liker å tenke på oss selv som ekspertene i det norske markedet, så det er vårt ansvar å drifte brandene på vegne av våre prinsipaler i Norge og sørge for størst mulig suksess.

Du vil bli en del av Bonaventuras markedsføringsavdeling, der vil du være en viktig brikke for å promotere både nasjonale og internasjonale merkevarer. Du bistår Principal Commercial Manager med analyse, merkevarebygging og utvikle presentasjoner til møter. Det er dermed viktig å ha gode Excel-kunnskaper og å være forretningsorientert.

– Jeg har lært utrolig mye av å jobbe i Bonaventura, og fortsetter å gjøre det – selv etter fire år. Gjennom å ha prinsipalansvar har jeg bredde i min kunnskap innen temaer som er essensielle for å forstå handel og business. Alt fra økonomi og logistikk til kategorikunnskap og markedsføring, forteller Bie.

Du får bred erfaring

Julia Nordström er Principal Manager hos Bonaventura Scandza innen kategoriene smittevern og hygiene, og er ansvarlig for Aeris, SoftOx, Zendium og Simple.

– Jeg synes det er gøy å ha ansvar for fire ulike merkevarer i to ulike kategorier. Det gir meg også en bredere erfaring. Jeg startet i Bonaventura for to år siden, og allerede fra start har det vært full fart med mye ansvar og nye muligheter. Det var akkurat dette jeg ønsket meg, sier Julia.

Selv om Julia hadde mange års erfaring med dagligvarebransjen var faghandel og apotek helt nytt for henne.

– Jeg måtte lære mye på kort tid! Alt fra lanseringsprosesser, hvordan selgere arbeider i de ulike kanalene og hvilke kampanje muligheter vi har.

Nordström hadde aldri jobbet med faghandel og apotek før hun startet i Scandza. Foto: Andrea Hustad.

– Som ny i Bonaventura mener jeg du blir godt tatt imot siden vi er som en stor familie. På lik linje som i familiære sammenhenger stilles det også krav til deg her. For å være et godt teammedlem i Bonaventura tror jeg det er viktig ta ansvar for egne kunder og kjenne sin business fra A til Å. Da glir samarbeidet internt enklere og mer effektivt, avslutter Julia.

Ønsker du en jobb der du får lov å ta eierskap til egne kunder? Liker du at dine analyser kan gi økt verdi? Er du en lagspiller, men tør å komme med egne ideer og tanker? Du trigges av et miljø der kolleger arbeider med lidenskap og du selv vil være med å skape resultater som teller? Da skal du søke på jobben hos Bonaventura Scandza. 

Bli teammedlem hos Bonaventura Scandza. Send søknad og CV til [email protected] i dag!